div id='header-inner'>

Magnet Fridge sbg Kenangan

Sapa suka kumpul magnet fridge...
Aku suka beli jika g sst tempat yg aku lawati...
Sebagai kenangan yg kekal lama....
Bila tgk melekat kat peti sejuk... Teringat kenangan masa kita g ziarah atau melawat sesuatu tempat tu kan...

Best kumpul magnet fridge...
Syok tgk penuh peti sejuk...
Ni antara tempat yg pnh aku g dan ada yg org bg...

Catat Komen

10 Ulasan

  1. akk cam mak sy lah.. kat rumah tu dah tak tahu nak letak kat mana lagi... penuh dah tapi cantik bila tengok banyak2 melekat kat pintu peti ais... tu budak2 suka mai main tu.. habis pecah berderai.. huaaaaaaa

    BalasPadam
  2. akak jd pengumpul fm secara tak langsung, bile kwn2 bg akak pun lekat kt peti ais sedar2 dh banyak, tp skrg bile aiyan dh makin tinggi seperuh dr fm dia dh rosakkan huhuhui

    BalasPadam
  3. saya pun suka jgk.. tp x banyak pun koleksi..

    BalasPadam
  4. bnyaknya fm akak..sy bru ada 2 jer..:)

    BalasPadam
  5. aida pon suka kumpul FM jugak..tapi baru lagi kumpul so tak banyak jugak lagi..hihihi

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)