div id='header-inner'>

Cepatlah berlalu wahai 5 Mei

Debaran makin kuat terasa...
Gaya macam org baru nak kahwin...
Gaya macam wanita menanti hari nak bersalin...

Tu lah yg aku rasa..
Macam2 cerita...
Sok sek sok sek sana sini yg timbul...
Fitnah dan umpat tersebar macam burung berterbangan...

Aku hanya dengar dan tak tahu nak kata apa...
Mengiakan tidak... Menafikan pun tidak...
Nak kata betul tidak...salah pun tidak...
Cuma aku mohon dan berserah pada Allah...
Berdoa Allah tunjukkan kebenaran Islam kali ni di bumi Malaysia...

Debaran makin terasa...
Sana sini org sibuk berkempen...
Bendera penuh dah tak nampak rupa jalan...
Ceramah gung gang gung gang mencari pengikut...

Hadoii...
Ku mohon cepatlah berlalu 5 Mei...
Sebab tak sabar nak sambut hari ibu dan hari guru pula lepas tu...
Cepatlah berlalu...
Yang mengundi awal hari ni dah lepas dh tanggungjawab kpd negara...
Tinggal yg belum ni lah...

Sabar menanti debaran 5 Mei nanti...

Selamat mengundi...
Pastikan pilihan bijak demi Agama... bangsa dan negara..




Nota Ungu: FUH!!! Memang DUP DAP DUP DAP je... Nape ntah lerrr...

Catat Komen

3 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)