بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)



Wanita mudah alami penyakit kemurungan ni. Kemurungan ni satu penyakit yang bahaya kalau tak dikawal.

Sebab tu wanita ni.. Kena dekatkan diri dengan Allah.. Zikir jangan lekang dari bibir...

Cari kawan yang positif... Kena cukup tidur dan rehat dan kena ada tempat luahan perasaan. Bukan apa.. Takut melekat dengan penyakit kemurungan ni.

Jangan Abaikan kalau ada salah 1 atau lebih dari 8 Tanda di atas. Dapatkan rawatan segera. 

3 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. akak baca ni terus teringat adik akak, ada sorang yg selalu murung, selalu berkurung dlm bilik...
    masa kami balik kg pun dia selalu berkurung kt bilik, kadang kami ajak mkn sama pun dia asik tido je... dia selalu mcm rasa rendah diri.... dia sorang je yg tak msk U tp dia sambung tingkatan 6, n ada bebrapa perkara yg bt dia terlalu rendah diri...

    pastu kadang dia suka up status yg mcm org kemurungan... tp sbb akak jauh susah sikit, blh wassap or call tp dia tak angkat pun... risau jgk

    BalasPadam
  2. ada terbaca jugak pasal ni kat facebook

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama