Lama tak jumpa pek susu soya yeo's dan cincau yeo's ni... Tadi jenjalan kat Econsave jumpa pek yeo's Campur ni dan terus beli..

Kalau dulu, selalu juga nikmati Yeo's Campur ni waktu bulan puasa..tapi dah berapa kali Ramadhan tak jumpa...

Susu soya memang suka jenama Yeo's je... Susu soyanya tak manis dan memang rasa soya asli... Paling sedap yang Susu Soya Hitam...tapi susah nak jumpa pek kotak 1liter...

Susu soya yeo's memang terbaik setakat ni...kami sekeluarga memang menggemarinya...


Posted via Blogaway

9 تعليقات

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. suka jugak soya yeo's ni..sedap tambah dgn cincau.

    ردحذف
  2. feveret ni, tapi sangat susah jumpa, last2 beli air soya, potong cincau sendiri... hewhew

    ردحذف
  3. Suka jugak tapi tak selalu jugak jumpa yang pack camni ..

    ردحذف
  4. mmg jarang dorg nk buat pek mcm ni kan maria..kalo dapat tu ambil je sbb nnt xtau bila lg nk ade pek combo cmtu hehee..kalo trin gin sgt kena la beli asing huhuu..

    ردحذف
  5. saya pun suka soya campur cincau ni
    tapi saya kurang gemar jenama yeos

    ردحذف
  6. akak mse peknen suke soya...lpas bslin xsuke...cincau memg akak xminum..tgk org minum mcm sedap aje kan

    ردحذف

إرسال تعليق

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

أحدث أقدم