Sumber: fb

Ini ciri-ciri orang yang kreatif..
Mungkin ciri ini, kita boleh kesan pada anak-anak kita...
Jika dia kreatif maknanya ada la tu ciri-ciri ni.. 

Korang kreatif???
Aku boleh la.. tapi tak la kreatif sangat, tapi memang aku suka seni... :)

7 تعليقات

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Okay memang ada ciri2 semua tu kat ena.. wkwkwkwk...

    ردحذف
  2. cam sama dengan perangai aisyah, anak saya

    ردحذف
  3. Ya.. saya rasa saya tergolong dikalangan org2 yg kreatif.. huh.. :malu je ngaku diri sendiri mcm tu.. :D

    ردحذف
  4. tak berapa kreatif jugak..minat seni tu ada :)

    ردحذف
  5. ptutla budak budak kt opis xsuke ikut peraturan...sbb diorg memg kreatif

    ردحذف
  6. Hehe nk ngaku ke tak nak ngaku ke tak..akk tak berapa sgt babw kreatif ni tapi en hubby mmg populerr bab2 kreatif

    ردحذف

إرسال تعليق

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

أحدث أقدم