Betul ke???
Bukan wanita je zaman sekrang ni..
lelaki pun ada yang fobia juga kan... 

Korang ada tak fobia nih???

13 تعليقات

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Emmm...taktau pulak LeYa kan.. sbb LeYa dah pun bernikah..tapi kemungkinan besar memang betul kot sbb ramai di kalangan wanita yang belum berkahwin lg..

    ردحذف
  2. Kadangkala pengalaman itu membuatkan permasalahan ini timbul..

    ردحذف
  3. Alhamdulillah...dh kawen...insyaAllah pilihan yg tepat...perancangan Allah itu lbh baik..

    ردحذف
  4. takut jgak..skrang ni byk kes cerai berai..

    ردحذف
  5. ada jugak dulu, tapi dah kawin pun... dah takde la...hewhew

    ردحذف
  6. takde pulak CN kena fobia ni, pelik benor namanya..hehe

    ردحذف
  7. xde plak...anggap ajela jodoh kita tuh Allah dh tentukan...

    ردحذف
  8. dulu ada jugak kot..dah kahwin.Alhamdulillah..itulah yang terbaik :)

    ردحذف

إرسال تعليق

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

أحدث أقدم