div id='header-inner'>

Takde Makna Simpan Duit Walaupun Dok Di Rumah

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Siapa kata dok rumah simpan duit... takde maknanya aih... kalau keluar rumah cuci mata, zaman sekarang orang cuci mata dengan jari ja...


Cheq ni kaki shopping online... sebab rajin membeli Online ni sejak pindah rumah jauh pekan... pastu anak pun makin ramai kan.. kecik-kecik lagi... tu yang leceh sikit tu.. suami pun sama gak terjebak dengan shopping online ni... tu yang makin galak tu... 

Walaupun begitu... cheq tak ikut nafsu... 
Beli apa yang perlu... yang tak perlu sekadar cuci mata ja la... 

Tapi seronok ooo... sambil baring je... tengok dan belek habis... yang kadang kita gak jumpa kat pasaraya boleh jumpa kat Online ni...  tapi nak beli kena fikir habis... kalau orang yang jenis tak tahan nafsu jangan cari pasai la dok shopping online ni noh.. 

Catat Komen

3 Ulasan

  1. kalau babb baju jrg beli online takut n risau tak kena
    tp pernah skli bli jubah dgn blogger pink ummi. alhamdulillah, dia byk mbntu dpt size umi n ank dgn tepat. selesa plak tu..

    BalasPadam
  2. Setuju... Shopping di hujung jari... :-( Macam air je duit keluar... Huhu

    BalasPadam
  3. Semuanya di hujung jari.. Ada anak kecik memang mudah lg shopping Online..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)