Jadual Pembayaran Gaji 2016

Jadual Pembayaran Gaji 2016

Tak sedar pun esok gaji... Ingat minggu depan... Hehe... Alhamdulillah...

Insha Allah..  Tahun rasa tersenyum sikit tengok jadual gaji ni sebab takde gaji masuk awal bulan... Kalau tak boleh tahan sesak juga la..

Apa pun segalanya rezeki dari Allah.. Syukur seadanya... 


Share This :
Maria Firdz

Maria Firdz: Teacher, Housewife to Mr.Firdz, Mom to 3 daughters and 1 son | Lifestyle blogger, Like to sharing everything and usefull info to all of you.For any collaboration please email: myfirdaussy@gmail.com

avatar

allhamdulillah... gaji sy awal sehari dr gaji ni...

Delete 1/20/2016 2:38 PTG
avatar

kan maknanya esok dah 3 minggu kita di tahun 2016..

Delete 1/20/2016 3:01 PTG
avatar

Salam Maria,

Gaji saya yang bekerja dengan syarikat swasta ni memang fixed setiap 25hb tapi itulah, boleh pulak bank ikut suka bila nak clearkan cheque kita. Baik-baik 25hb terus jadi 30hb sejak tahun lepas!

Delete 1/20/2016 3:41 PTG
avatar

Nasib baik tak ada gaji yang masuk awal2 bulan..

Delete 1/20/2016 6:10 PTG
avatar

Senang nk rujuk bila ada jadual gini..

Delete 1/20/2016 8:02 PTG
avatar

bagus ada jadual gaji mudah untuk merancang sesuatu

Delete 1/21/2016 9:47 PG
avatar

Untung kan bila dah kerja..

Delete 1/21/2016 6:15 PTG
Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^