GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

Aura Suara Seorang Bapa!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

MF punyai dua anak perempuan yang sangat rapat dengan Abi... Sebab masa diorang banyak dengan Abi berbanding MF sendiri... Tapi walaupun rapat dan manja... Tak berani nak melawan cakap... Dah jegil mata... Bunyi "haapppp" dah melalak nangis.   Itulah aura suara seorang bapa kan... Anak respect. 


Tapi kalau mak nih.. Garanglah macam singa pun... 10 kali cakap baru bergerak kot.. Rasa takjub dengan keajaiban ciptaan Allah... Rasa pelik..tapi itulah hakikat... Walaupun ada yang jenis takut kat mak melebihi ayah... Tapi majoritinya begitu... Aura bapa ni lain macam... 

Zaman MF dulu lagilah... Takut nak bertentang muka dengan bapa sendiri... Memang takut... Tapi dah dewasa ni ok je . dulu nak minta duit pun melalui mak... Takut nak cakap sendiri... Tapi sekarang ni dah berani cakap sendiri... Sebab bapa MF ni tegas tapi penyayang sebenarnya... Dia sangat manjakan anak dia sorang ni... Eh... Tapi semua anak-anak yang lain pun manja juga tau... Alhamdulillah...

Hebatkan aura seorang bapa... Sekali cakap je.. Macam lipas kudung buat... Hehe

5Ulasan

  1. btl sis... akak pun ms kecil mmg takut kat bapa....

    BalasPadam
  2. Setuju MF......Bapammg ada auramya. Rumah tanpa bapa rasanya akan jadi kurang disiplin.

    BalasPadam
  3. mr.asben aida kekadang malas nak kuar suara.
    dia pandang aje anak2 dara tu, terus semua akur.
    mcm magik!
    apatah lagi kalau dia kuar suara. lagi la anak2 dara tu takut!

    BalasPadam

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ