Info Grafik: 8 CARA UNTUK DAPAT ANAK KEMBAR!!!

Usahalah..bagi sesiapa yang bercadang nak dapatlan anak kembar tu ye...

Masa mengandungkan anak kedua... Ada juga teringin... Tapi Allah tahu kita mampu ke tak kan.. Seorang je la...

Tapi, Allah perkenankan doa untuk rasa jaga anak kembar...

Itulah yang terjadi... Si kakak dan si adik ibarat kembar...semua nak sama... Pening kepala juga la... Hehe...

Jadi... Usahalah sesiapa yang berhajat tu... Tapi MF lebih yakin dengan perancangan Allah... Jika Allah tahu kita mampu dari segala segi untuk didik anak kembar... Insha Allah, Dia akan kurniakan...



Sumber gambar: Facebook


Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Tq sharing..wawa nak anak kembar.. hihi

    BalasPadam
  2. Menarik ni..hehehe..bagi PC semua rezeki kan MF..

    BalasPadam
  3. seronok kalau dapat anak kembar ni :)

    BalasPadam
  4. masa aisyah pun ada keinginan sama
    tapi saya setuju dengan maria
    walau camne kita usaha, kalau allah tak nak bagi
    tetap tak dapat kan =)

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ