Type Here to Get Search Results !

Kawan Yang Tidak Boleh Dibuat Kawan!

Ciri Kawan yang tak boleh dibuat kawan...

Moga kita tak jadi kawan macam ni...  Dan kawan kita pun bukan kawan yang ada ciri-ciri ni... Nauzubillah... 

Tapi kalau ada... Hmmm... Nak tegur pun payah orang spesis ni tau...

Jadi, doakan je la agar kawan berubah...

Muhasabah diri juga...
Takut juga ciri-ciri ni ada kat diri sendiri... Sebab kadang kita tak sedar kita macam tu kan...

Mohon maaf, jika MF ada sakiti hati kawan-kawan ya...


Catat Ulasan

6 Ulasan
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Nauzubillah MF..jauhkan dari sisi gelap ini..takut juga..ialah kita terkadang tak perasan diri sendiri macam manakan..

    BalasPadam
  2. semoga kita menjadi kawan yang baik :)

    BalasPadam
  3. Nauzubillahiminzaliq.. semoga dijauhkan mereka dari kita kan sis +Maria Firdz..
    GMBM.

    BalasPadam
  4. Semoga Ade tidak masuk dalam golongan Kawan yang tidak boleh dibuat kawan
    amin..... :)

    BalasPadam
  5. Semoga kita dijauhkan dari kawan yg tak boleh dibuat kawan..nauzubillah..

    BalasPadam
  6. hu hu hu sedih la plak baca entry ni.
    sebab aida da jumpa kawan yg bila senang kita dicari.
    bila kita susah, lantak la ko...
    sama tempat kerja. hu hu hu sedih!
    Allah je Maha Tahu perasaan aida...

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ

Top Post Ad

Below Post Ad