بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)




Siapa kata suri rumah tak boleh bersenam.

MF ingat dok kat rumah lagi senang nak kurus sebab kadang buat kerja rumah sampai tak sempat nak duduk.

Jadi, ada banyak kebaikan bila buat kerja rumah ni...

Jangan semuanya rasa nak senang...

Sebab Mak-mak kita dulu, susah nak jumpa yang gemuk kan.. Kecuali bila dah berusia.

Sebab tu juga mak kita bila dah berusia dia rasa tak sihat bila tak boleh bergerak dan buat kerja rumah kan..

Jom kurus dengan kerja rumah.. 

Kalau suami merungut gemuk... Suruh je dia buat kerja rumah selama seminggu siap pakej jaga anak... 😜😜😜

Post a Comment

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama