GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

LANAFIRA : Butik Online Baju Muslimah Trendy dan Terkini

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


LANAFIRA : Butik Online Baju Muslimah Trendy dan Terkini | Wanita dan shopping baju tak dapat dipisahkan. Semua wanita memang suka shopping baju. Boleh dikatakan paling kurang dua atau tiga bulan sekali mesti shopping baju bajan kan.

Jika dulu, nak shopping mesti kena pergi Parkson, atau butik-butik di pasaraya yang besar, baru dapat beli baju muslimah terkini… Tapi zaman dah berubah.. Online sahaja.. tak perlu keluar peluh pun nak membeli belah baju muslimah terkini.

MF ni boleh dikatakan pembeli online tegar. Setiap bulan, bahkan setiap minggu ada sahaja barangan MF akan beli secara online. Bahkan kalau baju, tudung, jubah juga MF akan usha melalui website sahaja.

Tapi jangan tak tahu, ada satu website butik online ni, cukup lengkap… Semua baju, jubah, baju kurung moden, peplum, skaff ada disediakan dalam satu website. Butik online tersebut ialah butik LANAFIRA.


Lanafira ni satu butik pakaian muslimah secara online.. Pakaian yang dipaparkan dalam butik online tu, ada banyak pilihan. Boleh pilih aje yang mana berkenan. Ada jubah, ada baju kurung moden dan ada juga skirt dan tudung. Senang kata, tak perlu ke website lain dah.. satu butik online aje, dah lengkap semua dari kepala hingga ke kaki… Kan senang begitu.. Jimat masa, dan jimat juga kos pos.
Semua harga yang dipaparkan dalam butik online Lanafira juga berpatutan sesuatu dengan kualiti yang ada…

7 Sebab Kenapa Lanafira Menjadi Butik Online Pilihan

1. Design di Lanafira adalah EKSKLUSIF. 

Tiada restock ye, kalau habis tu habis lah… yang akan datang design terbaru la pula. Jadi kalau berkenan tu, cepat-cepatlah beli.


2. Material yang digunakan untuk baju-baju di Lanafira amat berkualiti dan sesuai dengan cuaca di Malaysia.

Antaranya jubah dengan jenis kain  moss crepe yang sememangnya jenis kain yang sesuai dengan cuaca di Malaysia, tak panas, tak mudah kedut dan tidak jarang.

3. Tukang jahit baju-baju Lanafira adalah orang tempatan (Malaysia) yang berpengalaman. 

Jadi, sememangnya baju dan pakaian muslimah di butik online Lanafira adalah berkualiti jahitannya.


4. Baju-baju di Lanafira bukan di borong dari Vietnam, China mahupun India.

Ia rekaan eksklusif.  Jika kita lihat design dah tahu, baju di butik online Lanafira ni, takde dijual di pasaran luar. Designnya khas untuk butik Lanafira sahaja.

5. Harga baju di Lanafira amat berpatutan setanding kualiti kain dan designnya. 

Tak patut kalau ada yang bandingkan harga sebab harga yang ditawarkan memang standing dengan kualiti dan designnya yang ekslusif. Jadi, sepadan dengan harganya… Jika korang beli baju di Lanafira tak sama dengan butik lain.

6. Kebanyakkan design baju di Lanafira mesra wuduk dan nursing friendly.

Baju di butik online Lanafira ni memang memahami dan menyokong ibu yang menyusu… dan dah namanya pun baju muslimah, sebab itu, rekaan bajunya mesra wuduk dan memudahkan kita menunaikan ibadah wajib.

7. 100% bumiputera. 

Butik Muslimah Lanafira adalah milik bumiputera… dan sememangnya memahami kehendak wanita tempatan dalam berfesyen mengikut trend terkini untuk kelihatan cantik, anggun dan sopan.

Jadi tunggu apa lagi… Jom jamu mata di butik online Lanafira .. Korang boleh lihat pelbagai koleksi  baju muslimah terkini dan trendy.

Amacam? Jadi korang perlu pilih Lanafira sebagai salah satu tempat shopping pakaian Muslimah sekarang ni.

Maklumat lanjut:
Website :- www.lanafira.com
Instagram :- @lanafiraofficial
FB page :- www.facebook.com/lanafiraofficial
Tel :- 019-5231203

Boleh dapatkan tips fesyen terkini di :- https://www.lanafira.com/tips-yang-wajib-diketahui-sebelum-membeli-belah-melalui-butik-online/

1Ulasan

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ