Menu Sarapan: Dorayaki Malaysia

Dah nak minum petang baru nak up entry pasal sarapan... Hari ni cuti kan.. So bangun pepagi sediakan sarapan... Tengok bahan yan… Baca Lagi>.

Hukum Pelaburan ASB

Salam tengah hari... ok.. taip laju2 sebab nak g kerja jap g... isu terkini gak aku rasa... berkaitan duit kan... Pelaburan ASB.… Baca Lagi>.

Katak Gergasi

Sumber: harian metro online hehe.. gelinye tgk katak besar2.. mak aku dulu suka bela katak kat rumah... ee... geli.… Baca Lagi>.

Dah tak de benda lain dah nak jual ke???

Sumber gambar dari hmetro on9...  Dah xde benda lain ke nak jual sampai sanggup menjual orang... hadoii.. apa manusia la..… Baca Lagi>.

10 PERKARA YANG MEROSAKKAN OTAK KITA !

✔ TIDAK MENGAMBIL SARAPAN PAGI. Otak merupakan organ yang paling banyak menggunakan tenaga, iaitu sebanyak 25% daripada ke… Baca Lagi>.

Pizza Ketam

Salam maulidurrasul semua umat Muhammad s.a.w... Alhamdulillah...cuti tu nikmat utk kita luangkan masa dgn keluarga kan.. Kalau t… Baca Lagi>.

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui