GuidePedia

0
Tempat suci jadi tak suci...
Tempat suci jadi tak suci...

Alhamdulillah.. Singgah sebentar menunaikan solat di masjid.. Itulah adat musafir kan.. Tak lupa kpd pncipta.. Tapi setiap kali aku singgah...

Baca Lagi>.

2
Selamat hari lahir buatku
Selamat hari lahir buatku

Hari raya aidiladha merupakan hari lahir ku dlm bln Islam.. Sng nk ingatkn sbbnya mak aku melahirkn aku tgh hari di hari raya haji... Tapi ...

Baca Lagi>.

0
Salam Aidil Adha...
Salam Aidil Adha...

Salam aidil adha dari Faiqah.. FAIQAH wakil dari keluarga Faiqah je ni... Selamat hari raya semua muslimin dan muslimat... Sama2 menjalankn...

Baca Lagi>.

0
Berpuasa hari Arafah
Berpuasa hari Arafah

Selamat berpuasa bg yg berpuasa... Aku tak jadi puasa hari ni...rasa tak larat dh ni.. Tak bgun sahur pun pagi tadi..gara2 tido lmbat kemas ...

Baca Lagi>.

1
Pertama kali shopping online
Pertama kali shopping online

Sepanjang kenal dunia shopping online.. Nilah kali pertama aku shopping online.. 3 helai tdung aku borong setelah dpat green light dr en.su...

Baca Lagi>.

2
Geram kat Faiqah!!!
Geram kat Faiqah!!!

Geram ke faiqah.. Dah boleh jalan..tapi tak nak jalan... Aduhai.. Penat tul nak dukung... Sebab tu gak kot.. Misi nak naikkan berat badan te...

Baca Lagi>.
 
 
Top