Debaran makin terasa...

Selepas berteka teki akhirnya keputusan rasmi keluar dah... 

Keputusan SPM 2019 akan diumumkan pada 5 Mac 2020. 

Cara semak keputusan SPM melalui SMS

Zaman dah canggih kan... Lambat sikit datang sekolah pun boleh.. Semak dulu guna SMS... 

Tapi selepas jam 10 pagi pada hari diumumkan keputusan. 

Fuhhh.. Cikgu debar... Macam cikgu yang ambil SPM... 

Tapi memang berdebar pun... Sebab nak tengok tahap pengajaran kita... Skala pencapaian kita setakat mana... Itulah bukti di atas kertas... 

Debaran terasa sebab MF ajar kelas harapan lulus... Bukan harapan cemerlang... 

Risau dan harap yang baik-baik sahaja. Sebab memang pulun sehabis mungkin tahun lepas. 

Moga semua calon SPM 2019 mendapat keputusan yang cemerlang. 

Yang tidak cemerlang itu bukanlah satu kegagalan... Masih ada peluang untuk terus berjuang. 

MF pun bukan pelajar cemerlang SPM... Result 3A je pun... Alhamdulillah... Rezeki juga dapat teruskan belajar... Hingga masuk U dan kerja bergaji tetap... Alhamdulillah... Rezeki... Berkat usaha, berkat doa ibu ayah, berkat ajaran guru.. Alhamdulillah... 

3 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Teringat dulu nak ambil result spm kene pegi sekolah, dalam perjalanan tu dia punya debor haha

    BalasPadam
  2. Moga-moga semua calon dapat keputusan cemerlang inshaAllah amin2x.

    BalasPadam
  3. semoga anak2 spm mendapat kputusan cemerlang

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama