div id='header-inner'>

You're Not In My Shoes!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)



Kita tak kan faham seseorang tu sehingga kita berada pada tempat dia.. jadi tak perlu nak jadi hakim menghukum seseorang hanya kerana sesuatu tindakan yang pada fikiran kita ianya macam tak wajar.... 



Orang tak kan pernah faham kita hatta sahabat karib, pasangan cinta hidup sejati sekali pun... Bahkan bohong sangatlah kalau kata pasangan saya faham saya... No Dia tak faham tapi dia akan buat-buat faham sebab dia sayang kita... Tapi hakikatnya pasangan lelaki dan perempuan tak kan pernah memahami hingga kiamat kerana kita sememangnya berbeza... Yang menjadikan pasangan itu bahagia ialah kerana masing-masing menerima kekurangan dan kelemahan masing-masing... Dan saling melengkapi antara satu sama lain. 


Jadi, jangan judge orang lain kalau kita tak berada pada tempatnya... Cubalah faham walaupun hakikatnya kita tak faham sepenuhnya!.

Catat Komen

1 Ulasan

  1. Setuju. Selagi kita tak letakkan diri kita dlm situasi org tu, kita takkan rasa apa yg dorang rasa. Lagi2 kalau nak judge tu baik tak pyh. Nanti buat sakit ati org je. Huhuhu

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)