[TESTIMONIAL INTEEMOR EPHYRA] | "TERIMA KASIH MARIA KENALKAN PRODUK INI KAT SAYA"

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Alhamdulillah... niat nak bantu orang sihat.. Ingin kongsikan kebaikan dan apa yang telah kita alami bersama kawan-kawan...

Alhamdulillah... rasa seronok bila niat kita tu tercapai... alhamdulillah...

MF perkenalkan produk Inteemor dari Ephyra kepada rakan-rakan MF yang nak cuba... dan bila MF follow up, alhamdulillah... ternyata... produk tersebut memberi kesan positif pada rakan MF juga...


Antara kesan positif yang dirasai dan dialami sendiri oleh rakan MF ni ialah:

1. KESAN YANG CEPAT PADA BADAN
YA, Inteemor diperbuat dari bahan semulajadi yang berkualiti anugerah Ilahi... tanpa bahan pengawet yang banyak... jadi, kesannya dapat dirasai dengan cepat... bergantung kepada individu juga... Macam kawan ni, dia tak amalkan apa-apa supplement sebelum ni... jadi mudah badannya nak serap supplement yang baru bagi dia... Alhamdulillah dengan izin Allah.



2. RASA BERTENAGA SEPANJANG HARI
YA, Ini salah satu kesan positif yang dirasai bagi sesiapa yang amalkan inteemor... MF sendiri merasainya... dan kawan MF pun rasanya yang sama... Kawan MF dan MF ni penjawat awam... awal tahun memang sibuk dengan data dan sebagainya... jadi biasanya memang penat la.. Tapi alhamdulillah dengan izin Allah, inteemor bertindak sebagai Energy Booster pada badan...

3. TAK RASA LAPAR
Ini dialami sendiri oleh kawan MF yang amalkan Inteemor... Alhamdulillah... jadi mood nak berdiet dia makin bersemangat jadinya... jadi betullah dapat review ni katanya Inteemor bantu untuk turunkan berat badan.



4. DAPAT TIDUR LENA
Alhamdulillah, walaupun menyusu badan, badan tak penat dan dapat tidur yang lena dan berkualiti... Alhamdulillah...

Itulah antara kesan positif yang MF dapat dari rakan MF mengenai Inteemor...

Bagi yang mencari-cari produk untuk menampung tenaga yang banyak digunakan sepanjang hari...
Boleh whatsapp: 019-2733794... Kita sembang-sembang yo... 

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. pernah ambil jugak dulu.. tapi skip skip.. so, tak nampak kesan la.. hehehe

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^