div id='header-inner'>

DOWNLOAD TAKWIM PERSEKOLAHAN 2017

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


sumber: google images

Cikgu.. nama je cuti tapi otak ingat kerja juga.. itulah yang terjadi pada diri ini... tambah pula cuti bersalin 90 hari dah pun tamat... tu yang buatkan lagi terfikir pasal sekolah...

Antara pertama yang dicari ialah takwim persekolahan... bukan nak tengok cuti sekolah... tapi takwim ni penting buat cikgu nak buat Rancangan Pengajaran Tahunan...

Ni pun dah mula nak merancang juga, tapi sebab tahun depan guna KSSM rasa ada perubahan juga ni,.. jadi kita tunggu dan lihat dulu..

Apapun, takwim ini sebagai panduan guru dan ibu bapa... ibu bapa pun perlu tahu takwim persekolahan ni.. untuk bersedia dengan tarikh mula sekolah dan berakhirnya sekolah... Nampaknya tahun ni 1 Januari 2017 dah mula sekolah dah... tak sampai sebulan pun... dah nak kerja semula...


Untuk download versi PDF, boleh klik >>>SINI<<<

Catat Komen

1 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)