Pos Laju Drive Thru di Bandar Baru Bangi!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Perkhidmatan terbaru yang disediakan untuk penduduk sekitar Bandar Baru Bangi...
Pos Laju Drive Thru yang diberi nama, Pos Laju EziDrive-Thru.

Perkhidmatan ni setakat ni ada kat Bandar Baru Bangi je...



Makin mudah la ye warga Bandar Baru Bangi... Memang sesuai juga perkhidmatan ni sebab kawasan tu banyak orang buat perniagaan online...butik dan sebagainya... Kalau beli apa-apa mesti banyak dari sana... 

Moga perkhidmatan seperti ini diperluaskan ke seluruh negara... Lebih memudahkan orang ramai nak pos laju... Bukan shopping online... kadang dokumen penting pun orang guna pos laju juga sekarang. 

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. wahh, senangnya. tak yah beratur panjang dah..")

    BalasPadam
  2. salam wah wah , memang mudah lah kalau gini kena buat seluruh negeri nih

    BalasPadam
  3. Hopefully berkembang di setiap negeri

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^