div id='header-inner'>

Pos Kad Raya Hanya 50 Sen - Pos Malaysia

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Walaupun dah zaman canggih dan berteknologi, tapi masih ada yang kekalkan tradisi mengirim kad raya. Kalau geng blogger biasa bagi poskad raya... Tahun-tahun lepas ada juga dapat. Terima kasihlah blogger yang sudi kirim kad raya kat MF... Walaupun MF tak balas.. tapi MF sangat hargai kad yang diberi... Terima kasih lagi sekali.

Bagi meraikan tradisi ni, Pos Malaysia mengenakan kos pos kad raya hanya 50 sen sahaja...

Sumber: Sinar Harian
Murah sangat tu kalau 50 sen tu kan.. Jom cepat pos kad raya.. jangan tunggu saat akhir, takut sampai lepas raya pula nanti... Lagipun tempoh ni terhad iaitu bermula 13 Jun 2016 hingga 30 Jun 2016 sahaja. Lepas tarikh tu harga lain dah... 

Catat Komen

5 Ulasan

  1. 50sen? dulu2 pos 10sen pun boleh ..huhu

    MG pun rasa nk post kad raya lah tahun ni.. ade terjumpa 5 keping ..hihi

    BalasPadam
  2. memang murah..lamatak hantar kad raya..

    BalasPadam
  3. salam saya pon ada dapat dua tahun lepas tak guna dan still ada :)

    BalasPadam
  4. Dah lama rasanya tak hantar kad raya..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)