Breaking

Disember 31, 2015

Geram Dengan Komen Iklan Macam Ni..

Makin banyak pula komen iklan macam ni... Semakin berleluasa nampaknya...

Nasib baik setting untuk comment moderating... Kalau tak memang bersepah dan menyemak la iklan begini kat komen tuh...

Kebanyakan dari Indonesia la... Yang Malaysia pun ada... Dan majoriti iklan pasal pinjaman peribadi... 

Rimas...
Dulu masuk kat bahagian Spam komen... Senang, terus delete je... Sekarang ni memang akan masuk kat bahagian komen.. Kena baca la dulu komen sebelum approve... 

Geram... Tapi tak tahu cara nak bendung masalah ni... Rimas kot iklan macam ni... Tak suka...

Blogger lain mungkin tak kisah... Tapi aku kisah... Sebab rimas tengok komen iklan...


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata... [Reply]

Memang rimas ...

Unknown berkata... [Reply]

ada juga dapat komen macam ni. dan selalunya saya delete je. :)

Luqman Zakaria berkata... [Reply]

tak pernah lak dapat macam nih..kalau dapat memang sakit hati..

Unknown berkata... [Reply]

Memang mengganggu komen begitu..