Tahniah! JDT JUARA LIGA SUPER 2015!

Tahniah Johor, kerana berjaya kekalkan Juara untuk musim ini... Tumpang gembira...  Walaupun bukanlah peminat sejati bola sepak, tapi kengkadang layan juga la..

Walaupun, MF dah lama tak tonton Tv, tapi tahu perkembangan semasa melalui perkongsian di Facebook, dan berita online...

Semestinya sokong Johor la kan... Empat tahun jadi warganegeri Johor...dan bertemu jodoh dengan orang Johor... Dan insha Allah bakal menetap di Johor... Jadi, Johor hampir sebati dan serasi dalam diri MF walaupun MF adalah anak jati negeri Jelapang Padi...

Tapi, kalau Johor lawan Kedah... Haha... Sokong dua-dua la kan... Moga Kedah kembali bangkit dalam arena bola sepak seperti dulu... Kedah kan pantang kalah...

Bola sepak, permainan masa zaman kanak-kanak dulu... Walaupun perempuan... Tak terkecuali untuk main bola sepak.. Tapi MF jadi penjagaan gol je.... Abang MF tak bagi jadi pemain... Nanti kena tolak dengan budak lelaki tak pasal je kan... Hehe.. Jadi, bola sepak bukan sesuatu yang asing la dalam kehidupan MF...

#Tahniah Johor...  #JDT BOLEH... #Luaskan kuasamu JDT...


Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. tahniah JDT ... semangat nak pakaikan anak baju jersey JDT pasni :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..moga terus menyinar JDT..

    BalasPadam
  3. tak follow perkembangan bola.. tapi tahniah JDT =)

    BalasPadam
  4. tahniah.
    aida x ikuti pun bola bola ni semua.
    happy aje sesape pun menang...

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^