Ikut Suka Awak La...

Ikut suka awak la...
Kes ni pun kadang sampai gaduh kot...
Haha... Complicated betui la pompuan ni kan...

Dah beri cadangan komplen... Tapi bila tanya balik... "Ikut Awak La"...

Haha... Lelaki jangan stress ok... Memang ada pompuan camni...


Catat Ulasan

16 Ulasan

  1. hehehehehehehe...

    BalasPadam
  2. kesabaran memang perlu untuk berhadapan dengan perempuan begini..

    BalasPadam
  3. saya pun tipikal perempuan macam ni kecuali kalau saya ada plan untuk ke mana2 hahaha

    BalasPadam
  4. sy salah seorang. haha! mengaku ni...

    BalasPadam
  5. hahahaha betul2.. boleh gaduh..
    kadang2 mak ayah CT pun cemni.. last2 da kalo xleh decide meh makan ikut tekak CT wakakaka..

    BalasPadam
  6. perkara biase tu. lelaki kene faham. hikhik :P

    BalasPadam
  7. itulah kan..kelakar pon ada

    BalasPadam
  8. hahahhaha... akak setuju sbb kadang2 akak pun gitu...
    tp selalunye akak sebenarnya dh ada tempat nk mkn kt mana tp saja je suh dia pikir kui2...

    pastu ayat... ikut awak la...

    BalasPadam
  9. Rugi la ppuan tu..

    Kalo hubby ty jawap je nk mkn kat mana dia tlg bawakkan ;)

    BalasPadam
  10. susah nak buat keputusan..hihihi

    BalasPadam
  11. yg ni memg selalu terjadi.. hahaha

    BalasPadam
  12. CN ni lak selalu suka decide sndiri smpai majuk sbb hubby takmo ikot..hehe

    BalasPadam
  13. sukar difahami dan dimengerti

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^