GuidePedia

3
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Tajuk:  Pelukan Menambah Kasih Sayang Suami Isteri

 Untuk mengikat kasih sayang suami isteri seorang penceramah motivasi mencadangkan agar suami atau isteri sebelum pergi kerja dan balik kerja hendaklah memberikan pelukan.

Seorg peserta wanita bertanya, "Berapa lama nak berpeluk?"

"Lagi lama lagi bertambah kasih sayang" jawab penceramah.

"Saya peluk suami saya satu jam gi kerja dan satu jam balik kerja," kata wanita tersebut.

" Woww....lamanya....akak buat mcm mana tu? " tanya penceramah.

Wanita tu menjawab,

"Saya dan suami setiap hari pergi dan balik kerja naik motosikal........!!!
😂😂😂😜😜😜


Jadi... Naik motosikal boleh mengeratkan kasih sayang suami isteri disamping dapat jimat dan elak jam... Hehe... Nak lebih erat..suami rajin2 la buat brek mengejut kan... Hehe... Sat g ada yg ke kutey kat pinggang... Hehe... Opss..suami isteri je tau!!! Yang tak kahwin jangan gatai dok nek moto sekali... HARAM!!! 
Thanks for reading: Kisah Peluk Memeluk!

Catat Ulasan

  1. as'salam....
    lau husbnd n wife wajib laaaaaa..
    bru dpt mnmbh iktan yg tlh sdia ada.. ^,^

    BalasPadam
  2. Selalu peluk encik hubby bila naik moto. Itupun tengok keadaan kalau Alia di tengah mmg tak dapat. Hehehhe.

    BalasPadam
  3. hehe...lebih kurang sama cam kes sayalah akak tu =)

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

 
Top