WW ~Jiran!~

Moral:
Biar bertempat kalau nak tunjuk prihatin pun kan... Hehe...

Selalulah bertanya khabar dengan jiran walaupun dia panas baran... Hehe... Ada brans?? Hehe


5 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. adeshh..tak tahu nak salahkan siapa..apepun berjiran kenalah baik² kan..jangan sampai rasa nak pindah rumah tu..huhu

    BalasPadam
  2. hehhe...seram nya ada jiran macam ni..kecut perut dibuat nya...kalau jiran macam ni nak bertentang mata pun saya takut..baik dok diam2 dalam rumah kalau nampak dia keluar..hehehe

    BalasPadam
  3. ok ni memg scary....tp irg ni berani pula tulis mcm ni. buatnya jiran dia baca cmna..haha

    zinziemeewah

    BalasPadam
  4. waktu kawan hantar pic ni beberapa waktu yg lepas, tergelak. dan baru org forward lagi, masih tergelak. aduhaii

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama