Nuffnang: Cek Cash Out Kedua Selamat Sampai

Alhamdulillah... Cek kedua dari nuffnang selamat sampai...

Aku cash out masa awal bulan september... Bulan november baru selamat tiba... Memang lambat sebab kalau nak ikutkan...nuffnang buat kira-kira setiap hujung bulan... Jadi bila aku buat pengeluaran awal bulan, kena la tunggu lama..

Takpe lah... Duit ni bukan duit aku, tapi duit tabung anak-anak... Janji selamat sampai suda la kan...

Alhamdulillah... Bertmabh duit simpanan anak-anak... Walaupun tak banyak... Tapi, sikit-sikit lama-lama jadi bukit...

Terima kasih nuffnang...
Terima kasih blogger yang rajin menabung di sini...


Posted via Blogaway: Entry Autopublish

13 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. alhamdulillah... dah sampai... sha asyik tengok letterbox je.... hehe....

    BalasPadam
  2. alhamdulillah..saya pon cash out awal bulan sept...lum dapat lagik..huhu

    BalasPadam
  3. Tahniah berjaya cash out Nuffnang dengan jayanya

    BalasPadam
  4. wahhhh :D bestnya dah cahout..

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..tahniah ya. ada tambahan tabungan kan

    BalasPadam
  6. macam mana nak dapatkan CPUV tuh? Tak reti :(
    newbeeee kat sini.

    BalasPadam
  7. Tahniah, murah rezeki Maria Firdz..

    BalasPadam
  8. tahniah maria..haa betul tu lepas ni..hujung bln baru cashout k so xdelah rasa sgt lamanye hehee ^_^

    dsbbkn terlalu lama proses tu shida lebih suka peram dah skg hehee..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama