Breaking

November 16, 2014

Minggu Terakhir Sebelum Cuti 2014!


Hari ni dah masuk minggu terakhir sebelum bermulanya cuti semester akhir persekolahan bagi sesi 2014... Kejap betul masa berlalu... tak terasa sangat rasanya kan... 

Tahun ni, aku cuti tiga bulan sebab cuti bersalin, jadi rasa macam cepat la kot kan... 

Apa-apa pun, minggu-minggu akhir ni, semua cikgu cikgi sibuk menyiapkan dan kemaskini apa-apa kerja yang belum sempurna... siapkan sebelum cuti...baru lah boleh cuti... kalau tak siap memang tak senang nak cuti... 

Harap minggu ni sempat siapkan kerja-kerja yang tertangguh... dan kemas kini apa-apa yang patut... 

8 ulasan:

Diana Rashid berkata... [Reply]

Cui sekolah ye..Anak saya ni mesti buat perangai la cuti sekolah ni..dia tak suka cuti..suka dok kat sekolah je..

Unknown berkata... [Reply]

Tak sabarnya nak cuti ^_^

Unknown berkata... [Reply]

Selamat bercuti Maria... :)

Unknown berkata... [Reply]

tak sabar nk balik kg.,.horeyyyy

Azhafizah MN berkata... [Reply]

Tak sabar budak2 nk cuti sekolah

Cekgu Norazimah berkata... [Reply]

Mggu kritikal menyiapkn pelbagai keje..dh la cn jg spm..mmg berkejar

drshikinzainal @ ekin berkata... [Reply]

Tinggal 1 week dah nak cuti.

Lya Akif Imtiyaz berkata... [Reply]

Yeyyy dah nak cuti sekolah laaaa..Tak sabarnyerr nak bercuti ..