GuidePedia

14
Rutin setiap kali hujung bulan bagi guru kelas...
Menutup dan merekod data kedatangan pelajar...
Masa ni semua cikgu jadi cikgu matematik... Kalkulator di tangan... Kira data dan hantar untuk direkodkan...
Seronok bila peratus tinggi... Bila peratus kedatangan rendah mula susah hati...

Posted via Blogaway: Entry Autopublish
Thanks for reading: Rutin Hujung Bulan!

Catat Ulasan

  1. Biasalah guru mana yg nak tgk peratus kedatangan merosotkan.

    BalasPadam
  2. dah nak cuti sekolah..dapat la cuti panjang nt...kan

    BalasPadam
  3. sibuklah kan bila hujung bulan kan?

    BalasPadam
  4. Anak saya cuti sekolah kalau di campur2 rasanya 10 hari kot.sebab jenis demam seminggu nih..eheheh

    BalasPadam
  5. Heeee mcm guru kelas je tu??
    Kiteorg penuh ngan program...kakha next week jd penyelaras Khatam Quran...blur2 jugak tp Alhamdulillah kwn2 PI byk sgt membantu~ Maklumlah first time pengalaman kan hehe apa2 pon dah sepruh keje gerak hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha...a.. Mmg guru kelas pun.. Buku register..

      Padam
  6. kalo rendah mesti kena jwb dgn org atas kan?

    BalasPadam
  7. Dah hujung-hujung tahun ni peratus menunjukkan penurunan yang ketara...

    BalasPadam
  8. dah kira kira tak sabar nak tengok resultnya kan

    BalasPadam
  9. wahhh... selamat mengira..

    BalasPadam
  10. Akak pulak setiap awal bulan pegang kalkulator

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

 
Top