Bina Taska di sekolah???

Sumber:fb

Selepas pelbagai kes melibatkan kes penderaan, tersedak susu dan pelbagai kes taska, baru kerajaan nak bertindak mewujudkan taska di premis kerajaan seperti di sekolah...

Dah terhantuk, baru nak tengadah...
Sepatutnya kena buat lama dah...
Wujudkan taska berhampiran tempat kerja... Ibu bapa nak kerja pun senang, nak.menyusu pun takde masalah...

Memang patut wujudkan taska di tempat kerja, bukan kerajaan je, swasta pun sama juga... Barulah tenang nak kerja...


Posted via Blogaway

5 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. eloknya gitu la..senang mak pak nak pi keje..leh tengok anak time rehat

    BalasPadam
  2. bagusnya..kalau ada peruntukan utk swasta jugak

    BalasPadam
  3. sepatutnya bukan premis kerajaan jer, swasta pun...kan bagus kalau macam tu...

    BalasPadam
  4. Mmg bagus cadangan tu.. mmg sepatutnya diadakan...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama