Kesan Kasut Tumit Tinggi

Erk. tak berani nak komen.. tapi betullah kotkan..
dalam Islam pun tak galakkan pakai kasut tumit tinggi ni...

sumber:fb

Published with Blogger-droid v2.0.10

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. kasut tumit tinggi ni banyak impaknya, dulu akak pernah buat satu entri pasal ni...

    BalasPadam
  2. Ooppsy.. Cntik mgundang padah.. Huhu

    BalasPadam
  3. CN lepas bersalin dah tak boleh pakai sangat kasut tinggi2 ni sebab senang jer skt kat lutut, biar la nampak tak bergaya dengan kasut flat asalkan sihat, cuma kadang2 je layan kasut tinggi2 nak kasi matching ngn baju..hehe

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^