div id='header-inner'>

Apa Dosa Bayi Ini Didera dengan Susu Panas???

Baca berita ni pun buatkan aku panas hati.., rasa nak aje g cari pengasuh tu,  tuang air panas menggelegak dalam kerongkong dia.. biar dia rasa apa bayi ni rasa...

Lihat si comel ini,  buatkan aku menangis sendiri... Ya Allah.., berilah anak ini kekuatan dan kesembuhan segera Ya Allah...

Kau hukumilah pengasuh yang menderanya itu dengan seadil-adilnya...

Mohon pihak berkuasa cepat ambil tindakan dan siasatan...

Sedihnya tengok adik ni menderita macam ni..
Ya Allah lindungilah anak-anak kami semasa kami keluar mencari rezeki membantu suami kami... Ya Allah.. lindungilah anak2 kami...

sumber: screecaptureformfb

Published with Blogger-droid v2.0.10

Catat Komen

14 Ulasan

  1. Ya Allah, ada juga kes macam ni..sedihnya, takut nak anak ke pengasuh..tawakkal ajelah~

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg takut tapi tawakal aje lh.. spy Allah lndungi anak2kita..

      Padam
  2. Tak ada perikemanusiaan, bayangkan bayi ini meraung tak tahu satu apapun, semoga individu berkenaan insaf dan rasa berdosa dengan apa yang dilakukannya.....amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya Allah.. tak mmp nk bygkn btapa deritanya bayi ni.. huhhu

      Padam
  3. astaghfirullahalazim! ya Allah doaku semoga adik Fateh sembuh kembali. Ya Allah... apalah dosa bay sekecil dan secomel ini sehingga diperlakukan sebegitu rupa!

    BalasPadam
  4. rasa nak hempuk2 aje pengasuh tu kejam betul !... & tq sudi mendoakan kesihatan Adik yer !

    BalasPadam
  5. ya allah kesiannye dengan baby tu

    BalasPadam
  6. Berhati-hati bila memilih pengasuh. Ada yang cuma minat pada upah walau tak minat nak jalankan tanggungjawab. Ada yang sakit mental walau nampak macam normal. Semoga adik Imam Ahmad Fateh segera pulih dan doa kami di sini meengiringi kesembuhan mu di sana.

    BalasPadam
    Balasan
    1. itula pasal... mmg kna hati2 bab pngasuh ni.. mga kita sma2doakn..

      Padam
  7. Astagfirullah.. ya Allah.. mmg sedihlah dgn berita2 mcm ni.. kejam sungguh si pelakunya ni....

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)