Suami dihentak Sebab Tak Beli Baju Raya

Adoiii.. Dekat2 nak raya.. Macam2 perangai kuar... Agak2 lah kan...

Hmm.. Ni mesti kes dah biasa sgt bertukar baju.. Bila tak beli gini lah jadinya... Hmmm...

Dunia oh.. Dunia...

Sumber pic: fb

Published with Blogger-droid v2.0.10

Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. Isteri siapalah tu Maria. Kesiannya suami sampai kena hentak gara-gara tak beli baju raya aje..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah,, kesian suami dia... ganas2 bini skrg ni..

      Padam
  2. ada jugak orang macam ni ek...

    BalasPadam
  3. aduhai macam ni pun ada !

    BalasPadam
  4. mungkin sebelum kahwin dulu lagi dah diajar manja sangat, nak apa semua senang2 je dapat.. tu dah lepas kahwin kalau tak dapat terus membertontak nak juga..

    BalasPadam
  5. Kurang kasih syg kot! Hahaha...

    BalasPadam
  6. tak bau syurga si isteri tue...

    BalasPadam
  7. gream punya pasal...
    malu pula rasanya bila masuk suratkhabar kan...

    BalasPadam
  8. di bulan Ramadhan yang mulia pun bolehh macam tu :(

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^