Bersara dari dunia blogger

Rasa nak bersara dari dunia blogger...
Rasa tak larat sgt,...
Sesak kepala dan dada...

Hmm... jgn slh sgka...
Aku bersara kejap je...
Hingga pulih balik kesihatan ku...
Agak takde mood nak menulis walaupun idea byk nk tulis,,,
Kepenatan dgn tugas seharian...
Dan kesibukan dgn amanah yg diberikan...

Jadi..
Aku perlukan ruang..
Untuk beraada selesa ...
Insha Allah..
Bila mood dah pulih.. akan dtg idea2 bernas utk menulis...

Tak mungkin aku bersara dlm dunia blogger ni..
Sebab ni memang minat ku...
Diari hidup keluargaku...
Dan tempat aku berkongsi ilmu...

Cuma...
Biasalah blogger picisan seperti aku...
Banyak dugaan dan ujian utk menulis...
Tak mampu nak hadap blog setiap hari..
Kerana bukan kerja utama ku...

Jadi...
Aku nak rehat sebentar...
Untuk lepaskan lelah...
Moga lepas ni banyak ilmu menarik aku boleh kongsi...

Harap ada yg sudi menjengah...
Walaupun ku tak sempat nk jengah kamu kembali...
Terima kasih daun keladi...
Lain kali singgah lagi ea...

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama