GuidePedia

1

Tu lah Faiqah... balik2 peluk burung kesayangan dia.. Faiqah panggil "ALBIRD"... campuran Arab dan omputih... hehe...

ALBIRD ni anak patung pertama yg dibeli... beli kt Giant Taman Permata masa dia umur 7 bulan... tapi sekarang baru la reti nak main...

Lain2 teddy yg ada...dia x sula sgt.. tpi mungkin albird ni sama besar dgn dia... sedap peluk... sygnye dia pd albird smpaikan habis satu beg pampers dia sepahkan sebab nk pakaikan pd albird...

Tu lah ada ank pmpuan kn.. teddy mmg byk je kan.. penuh khemah dia dgn teddy je... dlm kete pun ada... cuma Faiqah nk tak ketagih je.. msih blh tido wpun xd3 albird ni... asalkan ada tempat susu dia.. heee...

Tu lah Faiqah pencinta binatang... hehe

Published with Blogger-droid v2.0.10
Thanks for reading: Balik Je Peluk Burung

Catat Ulasan

  1. alah2 so cute ..
    anak2 akak x der patung2 nie .. memang ngan bantal peluk aje ;)

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

 
Top