Recents in Beach

Asparagus Elak Keguguran


Info baru aku terima.. berita baik nih... Ok, sapa2 tgh prgnant tu, Jom kita amalkan... Lepas ni borong asparagus banyak2 deh... 

Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. asparagus masak dengan daging...phew...meletopsss... memang favourite akak pun maria... ^_^

    BalasPadam
  2. petua yg bagus nie..lagipun asparagus sdp dimakan....

    BalasPadam
  3. tq info yg sgt2 bagus ni !

    BalasPadam
  4. wah! banyak khasiat asparagus ni ya?..kena makan lebih skit nti:)

    BalasPadam
  5. mcm mana rasanya ekk..

    BalasPadam
  6. ye ke ..hurmm nanti akk nak try google ;)

    BalasPadam
  7. @Farah Waheda Wahid ea ke kak... meh ler kongsi resepi... :)

    BalasPadam
  8. @NzA sy 1st rasa asparagus ni kat hotel je bila de kursus, nk msak sndiri mcm x reti dan tak tahu resepi...

    BalasPadam
  9. @aTieYusof Family tu la.. x pnh lagi msk sndiri.. nk kna bljr msk gak la pas ni..

    BalasPadam
  10. @KY rasa mcm kacang dan lemak2 sikit...

    BalasPadam
  11. @ieda immi hmm.. gugel kak.. sy smpat share, tpi x smpat nk google tadi... cilok dr fb je info ni tadi.. :)

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^