Terima kasih upin ipin...

Alhamdulillah selesai keje umah... Terima kasih upin ipin jagakan Faiqah... Hehe...
Cara terbaru aku mengasuh faiqah utk mudahkn aku buat kerja.. Aku download video2 upin ipin dr youtube guna free youtube downloader... Cnvert siap ke format. Avi... Pastu msukkan dlm pendrive... Cucuk kat tv... Then psg la...
Banyak aku download... Termsuk video2 zikir dan qasidah dan juga citer pada zaman dahulu...
Tu je lah cara senang nak bg dia diam.. Bagi biskut dlm tupperware dok depan tv... Lepas tu buat kerja rumah smbil pantau dari jauh... Xde lah dia nk aku buat kerja... Nak msak ke...mop lantai ke...sapu sampah ke... Senang keje... Tapi dh besar sikit tak boleh dh bg tgk sgt citer nih...sbb takut pengruh lak. Nnt..
Ok... Nak buat kerja lain lak...
Pen off..wassalamm...

2 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama