div id='header-inner'>

Tunjukkan catatan dari November 27, 2012Papar semua
Cari Punca Masalah, Bukan Cari Masalah Dengan Masalah...

Mengapa hidup kita sering di landa masalah?? Masalah bukanlah sesuatu situasi yang asing bagi kita sebagai manusia biasa. Untuk berhadapan dengan masalah hidup, adalah suatu isu yang tidak boleh di pandang remeh. Masalah akan ki…

Oh Bisul!.. Sakit Tau...

Owh.. aduh.. sakit weyhh.. dah lama tak kena.. sekali kena menyengat sakit.. itulah bisul.. dah tua2 (ouchh..belum tua kot).. kena bisul lagi??? Tu lah.. yang kena kat bawah ketiak lak tu.. padahal hari2 pakai deodorant tau.. sa…

Asal Usul Kejadian Api Di Dunia

Jom kita kenal asal usul kejadian api.. dari mana api ni dtg, satu artikel yg ku dapat dr email, kalau tak silap aku, ku simpan dalam simpanan artikel koleksiku.. Saja nak share untuk pengetahuan bersama... semoga bermanfaat…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui