Tunjukkan catatan dari Ogos, 2012

Tidak solat punca utama cerai

Apa komen korang???  Bagiku memang tepat sekali.. nak dirikan masjid kena la dirikan tia…

30 Ogos Menggamit Memory

Huh...melepaskan penat balik kerja.. Ingat nak coret semalam.. Tapi semalam ku tak sihat.. Sakit sa…

Doa untuk elak keguguran

Lepas naik cuti raya, beberapa berita yang ku dengar di tempat kerja.. semuanya berita yang menyed…

Air Tangan Suami

Hari ni dah raya ke berapa ek.. haha.. aku dah hilang ingatan jap bila dah nak masuk keje.. tak in…

Pantang larang bagi penghidap asma...

Dah pepagi ni baru saja ku tidokan faiqah.   boleh palk dia terbangun... Ku plak pe lagi...de idea …

Duit Raya: Alahai Kedekutnye,,,

salam raya keempat.. aku masih di rumah.. nak berjalan beraya xde mood sangat sebabnya, asal petan…

Raya kedua-Lepak di rumah je

Baru balik dari kampung... Terasa penat pulak sebabnya hidungku diserang selsema + resdung la... Ad…

Raya pertama sebagai menantu

Salam Aidilfitri semua... Tahun ni daku beraya di kampung suami.. Di Johor... Sebab tahun lepas da…

Balik kampung Jom..

Hadoi.. menanti jam bergerak ke tengah hari.. sabar menanti hubby pulang dari tempat kerja.. lepas…

Sementara Menanti Esok

waahhh.. nak taip laju2 sebab jap g aku nak g buat segala kerja rumah, plak..  Hari ni, sekol…

10 Sikap 'TERLALU' harus dihindari dalam perhubungan

Sikap ‘terlalu’ ini sangat berbahaya dalam perhubungan sekiranya tidak dikawal. Ia mungkin dapat …

Fungsi Otak Kiri

Sebelum ni ku de kongsikan fungsi otak kanan kan, sekarang jom baca fakta pasal otak kiri plak.. …

FUNGSI OTAK KANAN

Otak kanan berfungsi mengawal segala apa yang berkaitan dengan hal-hal kreatif. Jika Anda be…

16 Tanda Ego

Sedikit sangat orang yang memiliki sifat ego, yang dia menyedari bahawa dirinya memiliki sifat kej…

Menu Unik di bulan Ramadhan

Sebelum nak mandikan Faiqah... ku nak update blog dulu.. pastu nak kemas umah bersama faiqah.. (erk…

6 Wanita Malang

6 Jenis Wanita Malang "Jangan engkau kahwini wanita yang enam, jangan yang Ananah, yan…

Isteri Solehah

①     Isteri yg sentiasa mencintai & menghormati keluarga suaminga spt mana dia menghormati da…

Kenangan Ramadhan zaman dolu-dolu

Baru selesai kelas waktu awl... hari ni Jumaat tak terasa cepatnye kelas berlalu sbbnya waktu yg pe…

Resepi baru: Manok Pansoh

Sebelum masuk dapur.. msuk blog dulu update... rasa nak share resepi baru yg aku belajar masa g Kem…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui