Azam 2013 part 1: Nak buat sarapan

Bagus juga de rancangan sarapan kat tv3 ni.. Buatkan aku yg xde selera mkn rasa nak makn... Rasa banyak plak idea nak msak sarapan...

So.. Azam tahub 2013 nak masak sarapan setiap hari... Memandangkan aku kerja ptg mmg boleh sgt nak masak pagi... Tapi jenis tak berapa nak rajin... Hehe...

So.. Kuatkan smgt nak memasak sarapan mulai tahun 2013... Moga sindrom aku dan kluarga cepat la smbuh sebab smgt nk memasak dan kurgkn makn mknn luar...

Ok... Jap g masuk diari... Tgh pikir azam part 2 plak... Hehe...

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama