Adat yang perlu diubah

Korang tengok ler, hasil bancian sinar ni.. pastu hayati lah video ustaz Kazim ni.. agak2, masyarakat kita boleh berubah tak yang ni... Kalau tak leh berubah takut2 lama-lama jadi mcam kes ni... 






Jika semua faham, pasti boleh kan.. ikut apa kata Allah dan Rasul, bukan apa yg org kata.. 

4 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Melayu esp mmg lbh ikut adat dr agama...ni blm msk bab brsanding bagai,mndi bunga lah..ntah pape lg la...

    BalasPadam
  2. kesian pihak laki.pada2 lah nak letak pn, nt isteri jgk kna tempias hutang suami gara2 letak hantaran tinggi.ermm macam2

    BalasPadam
  3. huhu...klu xwat adat, kluarga bising pulak..huhu

    BalasPadam
  4. Pernah gak member lelaki bagitau.. nak hantaran tinggi boleh.. tapi lepas kawin.. jangan marah la tak balik kampung..huhu.. (tak tahu la maksud dia sebab marah atau nak jimat kos utk balik kampung).

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama