31 Ogos 2012: Setahun sudah anak merdeka

Semalam ku ceritakan pasal memori 30 Ogos.  jam 12.00 tgh mlm 31 Ogos 2011 sakit datang menjelma... Rasanya semakin hampir. Setelah berperang dengan sakit jam 2.32pagi lahirlah anak merdeka ini yang diberi nama Faiqah Mu'affah..

Tahun ni ketika Mlaysia smbut kemerdekaan ke-55..faiqah menyambut ulang tahun kelahirannya yg pertama.. Bermakna setahun juga faiqah menikmati susu ibu dan setahun juga aku dan suami menjadi ummi dan abi. Alhamdulillah...terima kasih ya Allah atas nikmat dan anugerah-Mu...tiada ucapa lain melainkan SYUKUR...ALHAMDULILLAH...

Rasa gmbira dan bertuah juga sbb lhirkn ank pd tarikh yg semua org ingt... Bukan sng nk dpt sbb lau ikutkn tarikh jangkaan bersalinkn faiqah... 13 september 2011.. Tapi mmg rezeki aku dan suami nak dapat anak pada tarikh kemerdekaan tanah melayu...iaitu 31 Ogos...

P/s: rasa teruja je.. Pagi2 tadi tengok sambutan kemerdekaan kat dataran merdeka di tv..sebelum ni tak kisah sangat...semangat tu lain ada anak merdeka ni... Hihi.. Tahun 2014 suamiku nak anak merdeka gak.  huhu.. Kna planning cun la cmtu... Hehe...


1 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama