Nikmati Buffet di Cerana

Tengah dok menikamti gaya plajar kat kem.. Haha.. Smpt deh aku upddte blog.. Saja nk citer pasal bufet Ramadhan aku g smlm...

Lepas cari2.. Search je kt google.. Tgk kat restoran dan hotel yg sediakan buffet Ramadhan... Huii.. Blh than harganye... Semua RM50++... Last aku teringat kt Restoran yg pnh ku dan suami mkn.. Iaitu restoran cerana cheras...

So...trus buka pak cik gugel tgk menu dan hrga.. Haa.. Hrga bwh RM50... So.. Blh la.. Menu pun byk... So.. Suh suamiku tepon utk tmph trus la.. Lepas order n tempah.. Kita org trus gerak ke cheras... Nasib area ampang x jamm...

Gerak ke sg besi cuci kete dulu.. Cdang nk g tesco x jadi sbb pnat lo.. Lpas buka la ku kata kt en somi.. Dia ok aje.. So terus gerak ke lokasi yg nk dituju.. Smpai agak awl la... Solat asar dulu dan smpt la tgk tv jap kt dlm kete..

Jam 6.30 masuk restoran.. Hui.. Penuh meja.   dalam kul 7.00 start amik makann.. Mkn mmg byk nk tgk menu apa. Blh search kt ppk cik gugel.. Byk sgt nk sebut... Mmg ramai.. Penuh restoran tu...

Ni la menunye.. Mengah tu sbb dua org je makn utk menu penuh meja.. Alhamdulillah...


Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. pernah p sekali je cerana ni....masa belum kahwin lagi...masa tu rasa dia tak berapa sangat...sekarang tak tau la sebab dah terkena tak sedap..tu yang tak p dah...hehehe....

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^