Menu wajib Ramadhan..

Salam semua... Rajin lak ku nk kongsi citer.. Tapi aku lbih suka update guna mobile lak skrg.. Sbb sng nak taip dalam mcm2 posisi.. Smbil baring pun leh kan...

Ok.. Alkisah. Makanan kegemaran ku ramadhan kali ni.. Sebenarnya mmg x berubah pun seleraku ramadhan kali ni.... Tetap sama mcm dulu... Apa lagi lau bukan Taufu Fah.. Masa ku prgnnnt kan faiqah ni alh mknn ku mkn ketika berbuka selama sebulan...

Setiap petang suamiku belikan.. Tapi antara perisa yg paling ku suka ialah perisa pandan.. Huii... Sedap tul bila berbuka dgn taufu fah... Alhamdulillah kat bazar ramadhan wangsa maju de satu gerak mak cik tu buat taufu fah... Mmg laris sbb g gerai dia kul 5 ptg ke atas yg perisa pandan tu dh habis dh...

Entah apa yg sedap ku pun x tahu.. Tapi mmg ku suka la weh... Sedap sgt... Mungkin sbb dia lembut kan... Jadi penyedap selera..

Suamiku dulu langsung dia tak mkn taufu fah.. Tapi lepas khwin dia mkn plak... Sama la dgn air soya.. Dia minum lepas dh khwin...

Oklah.. Tulah menu wajib ku setiap petg ketika berbuka.. Korang plak mcm mana???


Catat Ulasan

2 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^