Hari kedua berprogram

Hari ni hari kedua berprogram. Alhamdulillah segalnya lancar.. Semlam aku blh balik awl.. Ingatkan smpai lepas terawih bru blh balik.. Upernye lepas berbuka dah boleh balik...

Rasa rindu yg menyengat di hati.. Tak tahu knapa.. Rasa mcm x jumpe je... Argghh.. Mls la nk lyan perasaan ni.. Bek aku citer pasal smlm kan...

Program smlm agk bosan sbb byk ceramag dan tgk peserta buat program... Tapi hari ni ada aktiviti luar dewan.. Ada praktikal bersuci dan praktikal mandi hadas.. Wah.. Mcm best je.. Ptg karang ada eksplorace kat tasik. ..

Semalm juga buatkn.. Ku rasa lega dan syukur. Akhirnya aku berjaya juga memandu sndiri tanpa bantu suami.. Hnya di bantu PapaGo... Suamiku cuma tunjuk jalan sblum tu.. Tp aku ttp guna papago sebab aku ni jenis yg susah nk cam jalan...

Rasa rindu kat faiqah sbb mmg terhad sgt masa dgn dia.. Dah la dia smbut kepulanganku dgn senyum dan ketawa.. Rasa bahagia je... Tapi pagi tadi hntar dia masa dia tido lagi.. Sedihnye.

Moga hari ni dipermudhkan urusan aku dan suamiku.. Suamiku ke Kajang buat audit. . Moga dia selamat dan dilindungi Allah...

Aku??? Menikmati bestnye berprogram di bulan Ramadahn.. Aku bertuah kerana terpilih...

Oklah.. Nnt aku citer lagk pasal program nj ek... Wassalam...

Catat Ulasan

1 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^