Dia dah takut...

salam geng.. huhu... petang2 gini x g jejln pun daku... memerap kt umh g.. hubby g jmpe kwn.. faiqah tido.. ok gak dpt conteng2 kt blog ni..


tadi dari pg.. terpcak kt pdang pulapol.. sukn thunn sekolh ku.. huwaaa.. thun ni jadi pngadil.. best juga sbb rasa mcm xde keje je.. x best sbb terpksa berpns selagi x hbis acara balapan... letih gak.. tapi mujur la redup bila tgh hari.. Alhamdulillah...

Bila dah hbis acara aku g amik Faiqah kat bai,, bawa dia ke padang... seronok la sbb lapang je kan.. lau dh blh jalan mmg x terkejar aku... Kwan2 aku semua nk pegang2 dia... kawan aku berbangsa cina suka sgt kat faiqah ni... dia dapat la pgg jap.. pastu kwn ku lagi sorg pgg.. dah xnk.. siap buat muka sebek je.. bergenang air mata..huhu.. Faiqah dah kenal ummi dan abi.. tak nk org lain dah.. 

Yang blh pgang Faiqah.. keluarga pengasuh dia, ummi dan abi... nenek dan atok dia kedua2 belah pihak (tok belah kedah, dan belah suamiku) dia xnak sgt sbb jarang tgk kan.. org yg jarang dia jmpe mmg xnk dh skrg.. mmg melekat je lah kat aku dan suamiku g mana2... tapi dia mmg suka senyum kat org.. Jinak2 merpati kata org... 

Dah nak setahun.. mmg patut la dia xnk kat org kan.. dah matang dh kat situ... tapi tetap maintain peramah ok... 

Pen off here... (habis idea nk tulis pe g..mklmlah dh petang... )

Catat Ulasan

0 Ulasan