Bermandi lagi..

Salam semua.. selamat hari ahad... dah mandi???


Hahaha.. bk nk citer pasal mandi ok.. just nk khabokan... semalam sekali lagi aku dan suamiku... ke restoran Arab utk menjamah nasi Mandi.. suamik baru keluar dari hospital, so mlmnye dia nk makan lagi nasi Arab... 

Kami g yang terdekat je.. di Tman Danau Kota.. berhampiran Hospital Columnbia... Mulanya nk g ke Restoran Hatramaut... sbb da dapat pamplet... tapi smpai2 je xde org.. haha.. seram je nk g.. pastu ternmpk satu restoran Arab, dekat dgn restoran Hatramaut tu.. tgk2 de org.. menunye lbih kurg je.. so, g la restoran tu..

Masuk je tgk x byk tmpt duduk, so, tnya la kt kaunter tu, ada lagi x meja kt tingkt atas,, dia jawab,, nk berapa bilik?.. ha?? aku jwab.. x.. meja ada lagi x kat ats.. dia x faham.. dia ingt kita tmph bilik sbb kat ats tu adalah hotel.. haha.. miscomunication kat situ.. 

So, kami pun amik la tmpt duduk di hujung sekali sbb ada org tu dh sudah makan... masa amik order, belaku lagi misscomunication.. masa order minuman, aku nk oren suam, suamiku apple suam... sekali dia tunjuk mineral water... haha.. bkn ssh pun kan.. tak taruk ais la air tu.. so, aku ckp xpe la.. oren n apple... adoiyai.. nasib bkn org Malaysia kn... 

Tak lama sgt la tunggu, nasi pun smpai.. haha.. Nasi Mandi Ayam suamiku order, aku lak nasi kabsa ayam.. boleh la tahn rasanya, tapi menunya xde lah sbnyk menu kat restoran saba tu.. rasanya biasa la.. bnayak rempah ratuskan.. tapi mmg byk nasinya.. sepinggan blh makan 2 org.. kami mmg tak habis makan.. so, bawa balik la yg bakinya.. sayang tu...

Lepas ni cari restoran arab lain plak... ok.. wassalam.. 

Catat Ulasan

0 Ulasan