Dia dah pandai apa???

salam semua...

Main cermin di kedai kasut.. suke bkn main lagi... :)

KIsah si comel Faiqah Mu'affah. dah masuk 7 bulan lebih dah si tomei ni... dia dah pndai apa ea...
haha..

=> dia dah pandai makan, 
=> pandai main sndiri,
=> pandai nangis kuat2, 
=> dan dah pandai nak berkepit je ngn ummi atau abi.. tak boleh ummi dan abi hilang dari matanya, nanti mula lah melalak cari.. mula2 suara simpati saje, tapi2 lama2 dgr suara tangis.. kadang2 ketawa lihat keletah si tomei ni...

kebolehan dia lagi yg boleh cuitkan hati, mudah senyum dan ketawa... dan sangat2 peramah, pakcik jual ikan kat pasar pun dia tegur, abg yg keje kat Econsave pun dia tegur.. aahhhh... ramah bebenor anakku sorang ni... 

Bagus peramah, tapi lau bsar pun gini, bahya pun ada gak.. tapi, mgkin x kot, kecik2 je ni.. besor2 pendiam agaknye... 

oklah.. jumpe lagi kisah akan datang... penat lak jari ni nk gerak.. 
see u later~..


Catat Ulasan

0 Ulasan