Thursday, 16 May 2019

Alhamdulillah... Rezeki dapat duit raya RM450

Alhamdulillah... Sedikit atau banyak tak penting.. Yang penting rezeki itu dari Allah...

Walaupun tak sebanyak mana pun lah kan... Berbanding bonus raya orang lain.. Tapi aku bersyukur saja... RM450 tu sekurang-kurangnya dapat la tampung duit minyak dan tol pergi balik kampung.


Yang lain-lain takde apa sangat nak dibelanjakan... Insha Allah... Yakin dengan rezeki Allah untuk kami sekeluarga walaupun semewah mana sekurang-kurangnya ada.


Rezeki ni tak kira banyak atau sikit... Yang penting syukur dan yang kedua berkat. 


Banyak tapi tak syukur pun akan rasa tak cukup aje... Itu menjadikan ianya tak berkat. 


Bagi yang bukan kerajaan, jangan bandingkan rezeki kami.. Aku yakin, korang pun pasti ada rezeki yang Allah dah tentukan untuk korang. Yang penting yakin rezeki Allah tu luas dan banyak cara lain Allah nak turunkan rezeki tu... 


Moga Allah lapangkan rezeki buat kita semua... Insha Allah... 

5 comments:

  1. Alhamdulillah, banyak jugak tu jika dibandingkan dengan orang yg tak dapat 😁

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dengan kecukupan rezeki yg Allah bagi kan :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah kak :)
    semoga sentiasa dimurahkan rezeki ..

    ReplyDelete
  4. syukur, ada juga dr takde apa kan,....

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah,dapat ☺️

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^