Thursday, 28 June 2018

Hukum Tidur Selepas Subuh

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Hukum Tidur Selepas Subuh  | Ada yang tidur lagi? Tak mungkin kan sebab hari ni hari kerja. Kalau hari cuti mungkin kan sambung tidur.

Bab tidur selepas subuh ni pun orang pernah nak bergaduh...

Ada yang sampai jatuhkan hukum haram dan berdosa.

Tapi kalau yang kerja shift macam mana kan..

Hukum Tidur Selepas Subuh

Hukum Tidur Selepas Subuh
Hukum Tidur Selepas Subuh

Dari info grafik di atas jelas.   Takde kesalahan nak tidur lepas subuh. Cuma bagi yang sihat, takde keuzuran sebaiknya elakkan.

Sebab berpagi-pagian tu pintu rezeki.

Sekian. 

1 comment:

  1. Time bulan puasa kalau hari cuti lepas subuh memang tidur balik pun huhuhu...

    ReplyDelete

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^